Schrijf je in voor ons Brand New(s) en blijf altijd op de hoogte!
In deel 1 van deze blog kraakten we al de nootjes van de how not to’s per social media kanaal. Naast de miljoenmiljard dingen waar je al van wist dat je ze wel moet doen, weet je nu per kanaal ook waar de mijnen verstopt liggen.
De kers op de taart zijn tien how not to tips die voor alle social media kanalen hetzelfde zijn. Eigenlijk zijn het niet eens tips. Wij durven best te stellen dat als je er niet met een grote boog omheen loopt, een succesvol social media kanaal voor je bedrijf of merk een pittige kluif gaat worden.
Dus stamp ze, hang ze boven je bed en knoop ze in de oren!
Je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken. Een absolute inkopper, maar toch altijd het vermelden waard: niet op willen/kunnen/durven vallen is een dooddoener in de hedendaagse social media. Met een grote hoeveelheid kanalen, een oneindig aantal profielen en de korte aandachtspanne van de socia media gebruiker moet je echt met goede, unieke en opvallende content komen wil je nog organische aandacht krijgen. Wees origineel en creatief!
En mocht je denken ‘goed verhaal, maar social media is voor mij nog steeds één grote rookpluim’, dan kent Svenja het social media landschap van binnen en van buiten en staat ze je graag bij met raad en daad.
Stuur Svenja een bericht!