Dit is Brandpulse | hét contentmarketing- activatiebureau

Hi, wij zijn
Brandpulse

We gebruiken creativiteit en data om mensen in beweging te krijgen. Dat doen we met gerichte content en campagnes die zelf ook continu in beweging zijn.

Wij zijn Brandpulse, hét activatiebureau.

 

Is er nog iets te beleven?We zorgen dat er altijd iets te beleven is rondom jouw merk. Relevant, perfect getimed en steeds persoonlijker. Zodat conversie hand in hand gaat met merkbouwen op de lange termijn. Als activatie en branding elkaar versterken, weet je zeker dat het knettert en bruist. Elk contact opnieuw.

Robbert

Robbert is een ondernemer die alles wil weten. En kunnen. Nieuwe technieken maakt hij zich eigen. Hij is een creatieve en analytische kameleon. Hij leeft zich makkelijk in en voelt goed aan wat de klant zou moeten willen. Robbert is een vroege vogel. Om 05:30 uur laat hij zijn zwarte labrador uit die luistert naar de naam Google. Daarna fietst hij nog even 50 km. Elke dag. Robbert legt de lat hoog, waardoor de klant altijd verrast wordt met meer dan verwacht.

Patrick

Patrick. Deze pionier weet wat hij wil, gaat niks uit de weg en neemt geen blad voor de mond. Altijd met een lach. En royaal in zijn geintjes. Als algemeen directeur is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van Brandpulse. Zijn interesses lopen ver uiteen van kunst tot en met zijn passie voor vechtsporten.

Sanne

Projectmanager

Over het leven van Sanne kun je een boek vol schrijven. Van boven de rivieren. Via Zuid-Afrika. Naar het gezellige zuiden. Sanne heeft een goed kompas, want ze raakt nooit de weg kwijt en zorgt voor structuur en overzicht. Lekkere communicatie is wat wij elke dag van haar leren. Soms met een randje. In haar vorige leven begeleidde Sanne artiesten bij onder andere radio 538 en was ze medeverantwoordelijk voor grootschalige activaties zoals Koningsdag in Breda. Sanne is een echte self-made woman. Bam!

Joost

Designer

Joost ziet graag gelukkige sokken. Vooral dat paar waar de Beatles kleurrijk op pronken. Joost kun je met een gerust hart loslaten op concept en design. Online. Offline. Zijn boekbindkunsten zijn een welkome verademing in dit digitale tijdperk. Joost weet de echte wens van de klant te vangen in mooie resultaten. Waarom? Omdat hij goede vragen stelt. Het vuurtje voor zijn creativiteit vindt Joost in de triatlon. Zijn eigen invulling hiervan weliswaar. Parachutespringen. Dan blow karten. En als afsluiter een fikse wandeling.

Svenja

Social Media Expert

Als Svenja ergens naar binnen wandelt waaien donderwolken weg en zegt de zon hoi. Naast haar opgewekte karakter neemt deze Social Media Expert ook een dosis creativiteit mee. Svenja laat de schoonheid zien van het alledaagse en onverwachte. Via copy. Via fotografie. Via video. De juiste content die hoofd én hart raakt. Dit blijft niet op de werkvloer, thuis gaat ze rustig verder met ontwerpen. Of het nou de inrichting is van haar woning of een tof schilderij voor aan de muur. Met minimale middelen creëert zij iets nieuws. Magie.

Jij ook?

Check onze vacatures

Perry

Developer

Perry denkt snel. En vooruit. Hij heeft de gave van het vloeiend spreken van meerdere talen. Programmeertalen wel te verstaan. Met Zweedse rock in zijn oren legt hij data-puzzels en rolt de development uit zijn vingers. Stevige muziek. Met gevoel. Daar gaat Perry goed op. Voor de klant is Perry een aangename partner, omdat hij doelgericht meedenkt en altijd een creatieve oplossing klaar heeft staan. En hij schakelt tussen nieuwe technieken. Alsof het niks is.

Fleur

Content Creator

Fleur speurt net zo lang totdat ze vindt wat er nodig is voor een opdracht. Ze proeft de sfeer en vertaalt deze naar een uniek concept & design voor de klant. Smaakvol, creatief, goed en onuitputbaar. Fleur blijft verzinnen. Waar Fleur is, is het fijn. Een vrolijke harde werker. Een echt gezelligheidsmens. Haar creatieve vuurtje laait op van een partij op de oranje gravel en van sporen trekken op haar lange latten in de sneeuw.

Simone

Performance Marketeer

Simone is een originele T-shaped marketeer. Het beste van twee werelden. Brede kennis. Naast specifieke kennis. Simone bekijkt marketingvraagstukken vanuit een vogelvluchtperspectief. En ze is een specialist in advertising. Hiermee laat ze jouw conversie stijgen als een malle. Simone heeft een nieuwe tool geleerd in de tijd dat jij bij het koffieapparaat stond. Snel is ze. En gevat in haar grappen. De meest ingewikkelde vakjargon vertaalt ze naar taal die daadwerkelijk te begrijpen is. Klanten worden hier blij van. Wij ook.

Mandy

Creatief Copywriter

Mandy kon eerder schrijven dan lopen. Haar carrièrepad was dus snel gekozen. Ze schaaft en timmert aan haar teksten totdat er copy ontstaat waar ze trots op is. Door al dat geschaaf zou je denken dat ze ook goed is in klussen. Niet dus. Maar dat maakt Mandy meer dan goed met haar eigenheid, woeste muzieksmaak en lange lokken. Van Mandy is er maar 1. Onze stoere Rapunzel.

Dennis

Developer

De eerste computer van Dennis was Dé Commodore 64. Cult in computerland. Dennis ontwikkelde dan ook al software voordat het woord software bestond. Het mag dan ook geen wonder zijn dat hij een zeer vernuftige developer is. Van personalisatie tot databases inrichten tot het ontwikkelen van complexe applicaties. Dennis doet het. Soms kun je ruiken dat Dennis er is. De geur van kruidige focaccia. Ciabatta. En knapperig, vers stokbrood. Want naast databakker is Dennis een bedreven broodjesbakker. Lekker!

Aaron

Strateeg

Als Strateeg en Eindredacteur geeft Aaron sturing aan het contentteam. Moeiteloos schakelt hij van strategie, tactiek naar operatie en omgekeerd. De afgelopen 10 jaar heeft Aaron zich gespecialiseerd in contentmarketing en eventmarketing. Zijn hobby’s zijn zijn werk. Passie dus! Met opdrachtgevers gaat Aaron graag de diepte in. Tot de kern komen, om vandaaruit met gedeelde focus te werken aan passende oplossingen, strategische en creatieve concepten, rake content. Wat maar nodig is. In ieder geval altijd conform wensen, behoeftes en ambities van de klant.

Laura

Projectmanager

Laura houdt de ballen graag allemaal tegelijk in de lucht. Als Projectmanager is dat natuurlijk geen onhandige handigheid. Het liefst doet ze 100 dingen tegelijk, maar dan wel gestructureerd. Zowel op de werkvloer als in het weekend. Op het eerste gezicht een rustige verschijning, maar na 5 minuten blijkt dat ‘rustige’ wel mee te vallen. Laura is een echte aanpakker. Eentje met humor. Die vervolgens het hardst om haar eigen grapjes lacht. Vinden wij gezellig!

Lars

Designer

Als het even kan staat Lars vooraan in de rij van de Python. Eenmaal op de kop waait de kraag van zijn geliefde polo alle kanten op. Maar dat deert deze eigenwijze energiebom niks. Met zijn passie voor de brandweer wordt het hem niet snel heet onder de voeten en weet hij het hoofd koel te houden. Lars buigt zich voor Brandpulse over de online en offline marketing en het grafisch ontwerp. Stilzitten doet hij niet graag. Nou ja, soms. Bij een goede gelegenheid trekt hij graag een flesje open.

Ontmoeten?

Neem contact op!

Robbert

Robbert is een ondernemer die alles wil weten. En kunnen. Nieuwe technieken maakt hij zich eigen. Hij is een creatieve en analytische kameleon. Hij leeft zich makkelijk in en voelt goed aan wat de klant zou moeten willen. Robbert is een vroege vogel. Om 05:30 uur laat hij zijn zwarte labrador uit die luistert naar de naam Google. Daarna fietst hij nog even 50 km. Elke dag. Robbert legt de lat hoog, waardoor de klant altijd verrast wordt met meer dan verwacht.

Patrick

Patrick. Deze pionier weet wat hij wil, gaat niks uit de weg en neemt geen blad voor de mond. Altijd met een lach. En royaal in zijn geintjes. Als algemeen directeur is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van Brandpulse. Zijn interesses lopen ver uiteen van kunst tot en met zijn passie voor vechtsporten.

Sanne

Projectmanager

Over het leven van Sanne kun je een boek vol schrijven. Van boven de rivieren. Via Zuid-Afrika. Naar het gezellige zuiden. Sanne heeft een goed kompas, want ze raakt nooit de weg kwijt en zorgt voor structuur en overzicht. Lekkere communicatie is wat wij elke dag van haar leren. Soms met een randje. In haar vorige leven begeleidde Sanne artiesten bij onder andere radio 538 en was ze medeverantwoordelijk voor grootschalige activaties zoals Koningsdag in Breda. Sanne is een echte self-made woman. Bam!

Joost

Designer

Joost ziet graag gelukkige sokken. Vooral dat paar waar de Beatles kleurrijk op pronken. Joost kun je met een gerust hart loslaten op concept en design. Online. Offline. Zijn boekbindkunsten zijn een welkome verademing in dit digitale tijdperk. Joost weet de echte wens van de klant te vangen in mooie resultaten. Waarom? Omdat hij goede vragen stelt. Het vuurtje voor zijn creativiteit vindt Joost in de triatlon. Zijn eigen invulling hiervan weliswaar. Parachutespringen. Dan blow karten. En als afsluiter een fikse wandeling.

Svenja

Social Media Expert

Als Svenja ergens naar binnen wandelt waaien donderwolken weg en zegt de zon hoi. Naast haar opgewekte karakter neemt deze Social Media Expert ook een dosis creativiteit mee. Svenja laat de schoonheid zien van het alledaagse en onverwachte. Via copy. Via fotografie. Via video. De juiste content die hoofd én hart raakt. Dit blijft niet op de werkvloer, thuis gaat ze rustig verder met ontwerpen. Of het nou de inrichting is van haar woning of een tof schilderij voor aan de muur. Met minimale middelen creëert zij iets nieuws. Magie.

Jij ook?

Check onze vacatures

Perry

Developer

Perry denkt snel. En vooruit. Hij heeft de gave van het vloeiend spreken van meerdere talen. Programmeertalen wel te verstaan. Met Zweedse rock in zijn oren legt hij data-puzzels en rolt de development uit zijn vingers. Stevige muziek. Met gevoel. Daar gaat Perry goed op. Voor de klant is Perry een aangename partner, omdat hij doelgericht meedenkt en altijd een creatieve oplossing klaar heeft staan. En hij schakelt tussen nieuwe technieken. Alsof het niks is.

Fleur

Content Creator

Fleur speurt net zo lang totdat ze vindt wat er nodig is voor een opdracht. Ze proeft de sfeer en vertaalt deze naar een uniek concept & design voor de klant. Smaakvol, creatief, goed en onuitputbaar. Fleur blijft verzinnen. Waar Fleur is, is het fijn. Een vrolijke harde werker. Een echt gezelligheidsmens. Haar creatieve vuurtje laait op van een partij op de oranje gravel en van sporen trekken op haar lange latten in de sneeuw.

Simone

Performance Marketeer

Simone is een originele T-shaped marketeer. Het beste van twee werelden. Brede kennis. Naast specifieke kennis. Simone bekijkt marketingvraagstukken vanuit een vogelvluchtperspectief. En ze is een specialist in advertising. Hiermee laat ze jouw conversie stijgen als een malle. Simone heeft een nieuwe tool geleerd in de tijd dat jij bij het koffieapparaat stond. Snel is ze. En gevat in haar grappen. De meest ingewikkelde vakjargon vertaalt ze naar taal die daadwerkelijk te begrijpen is. Klanten worden hier blij van. Wij ook.

Mandy

Creatief Copywriter

Mandy kon eerder schrijven dan lopen. Haar carrièrepad was dus snel gekozen. Ze schaaft en timmert aan haar teksten totdat er copy ontstaat waar ze trots op is. Door al dat geschaaf zou je denken dat ze ook goed is in klussen. Niet dus. Maar dat maakt Mandy meer dan goed met haar eigenheid, woeste muzieksmaak en lange lokken. Van Mandy is er maar 1. Onze stoere Rapunzel.

Dennis

Developer

De eerste computer van Dennis was Dé Commodore 64. Cult in computerland. Dennis ontwikkelde dan ook al software voordat het woord software bestond. Het mag dan ook geen wonder zijn dat hij een zeer vernuftige developer is. Van personalisatie tot databases inrichten tot het ontwikkelen van complexe applicaties. Dennis doet het. Soms kun je ruiken dat Dennis er is. De geur van kruidige focaccia. Ciabatta. En knapperig, vers stokbrood. Want naast databakker is Dennis een bedreven broodjesbakker. Lekker!

Aaron

Strateeg

Als Strateeg en Eindredacteur geeft Aaron sturing aan het contentteam. Moeiteloos schakelt hij van strategie, tactiek naar operatie en omgekeerd. De afgelopen 10 jaar heeft Aaron zich gespecialiseerd in contentmarketing en eventmarketing. Zijn hobby’s zijn zijn werk. Passie dus! Met opdrachtgevers gaat Aaron graag de diepte in. Tot de kern komen, om vandaaruit met gedeelde focus te werken aan passende oplossingen, strategische en creatieve concepten, rake content. Wat maar nodig is. In ieder geval altijd conform wensen, behoeftes en ambities van de klant.

Laura

Projectmanager

Laura houdt de ballen graag allemaal tegelijk in de lucht. Als Projectmanager is dat natuurlijk geen onhandige handigheid. Het liefst doet ze 100 dingen tegelijk, maar dan wel gestructureerd. Zowel op de werkvloer als in het weekend. Op het eerste gezicht een rustige verschijning, maar na 5 minuten blijkt dat ‘rustige’ wel mee te vallen. Laura is een echte aanpakker. Eentje met humor. Die vervolgens het hardst om haar eigen grapjes lacht. Vinden wij gezellig!

Lars

Designer

Als het even kan staat Lars vooraan in de rij van de Python. Eenmaal op de kop waait de kraag van zijn geliefde polo alle kanten op. Maar dat deert deze eigenwijze energiebom niks. Met zijn passie voor de brandweer wordt het hem niet snel heet onder de voeten en weet hij het hoofd koel te houden. Lars buigt zich voor Brandpulse over de online en offline marketing en het grafisch ontwerp. Stilzitten doet hij niet graag. Nou ja, soms. Bij een goede gelegenheid trekt hij graag een flesje open.

Ontmoeten?

Neem contact op!

Brandpulse = Data + Content + Campagnes

We hebben strategen, creatieven en digitale experts in eigen huis. Verdeeld over de zelfstandige teams Data, Content en Campagnes schakel je direct met de specialisten die je nodig hebt. Of we kruipen allemaal bij elkaar om je project integraal op te pakken met één projectmanager die alles overziet en de voortgang bewaakt.

 

Doen wat nodig is, online en offline

We gebruiken de laatste technologische mogelijkheden om echt iets los te maken bij klanten en prospects. Bij elke reactie weten we meer. We verrijken data en bouwen profielen op voor nog meer impact. Dit doen we onder andere door de inzet van marketing automation, e-mailmarketing, social content en loyalty apps. Maar net zo makkelijk met gepersonaliseerde folders of een andere offline activatie. Wij doen wat nodig is voor een optimaal resultaat.

Juist doordat we alle tools voor online marketing beheersen, ontstaat ruimte voor creativiteit

Technologie voedt creatie

We zijn altijd op zoek naar opvallende concepten en proberen graag compleet nieuwe dingen uit. Dat klinkt heel dapper en stoer, maar we pakken het vooral slim aan. Klein beginnen in pilots en A/B-testen. Doorontwikkelen en pas het volledige campagnebudget inzetten als we zeker weten wat werkt. Zo vinden we voor elk contactmoment aantoonbaar de beste oplossing. En daarna blijven we bijsturen. Met alle data inzichtelijk in dashboards zit jij stevig aan de knoppen.

 

Wij zijn niet eenkennig

We trekken graag samen op met je eigen marketeers én eventuele andere bureaus. Iedereen vanuit zijn eigen specialisme. We leren graag van elkaar en helpen je gaandeweg om je eigen digitale competenties te ontwikkelen. Door onze kennis en expertise met je te delen, ben je in staat intern steeds meer zelf op te lossen. Zo groeien we samen verder en daar wordt elke volgende activatie weer sterker van.

Genoeg gepraat, tijd voor actie!

 

 

 

Wij werken onder andere voor
Onze partners
Weten wat wij doen?
Check onze laatste cases!
De Toyota Adventure Challenge: de kans op een écht avontuurlijke roadtrip in een van de SUV-modellen van Toyota Check deze case
De Supermoms van Moeders voor Moeders gaan net een stapje verder Check deze case