Adem in, adem uit: samen naar een veiligere samenleving met Coveryourself

Tijden van crisis zijn stressvol. Maar door even diep adem te halen, er met een frisse blik naar te kijken én razendsnel te handelen valt aan elke situatie een positieve draai te geven. Binnen no time was er een gloednieuw merk: Coveryourself. Een unieke webshop met (premium) mondkapjes, ontwikkeld en geproduceerd in Nederland, waarmee we de samenleving veiliger en een stukje mooier maakten.

Coveryourself

  • Snel inhaken: van idee tot merklancering in slechts 2 weken tijd
  • Volledig ontwikkeld en geproduceerd in Nederland
  • Coveryourself werd genoemd in talloze media, waaronder de Volkskrant

Campagnes & Content

Een compleet merk

Dat mondkapjes verplicht zouden worden – en al helemaal niet binnen twee weken na aankondiging – had niemand zien aankomen. In zo’n korte tijd een nieuw merk én product in de markt zetten is… een uitdaging.

We wilden dat de productie en communicatie snel en soepel zou verlopen en tegelijkertijd wilden we Nederlandse bedrijven in de crisis steunen en daarom kozen we samen met Coveryourself voor Nederlandse leveranciers. Wij ontwierpen een mondkapje, inclusief speciaal filter, we ontwikkelden de huisstijl, bouwden een webshop, verzorgde de fotografie en stelden een social media strategie op. En we startte ook de productie op. Binnen recordtempo was Coveryourself een feit!

Het wereldwijde web

We produceerden een compleet ingerichte webshop – uiteraard ook mobile friendly – met alle producten in één handig overzicht. Ook maakten we een pagina over de mogelijkheden van gepersonaliseerde, custom made mondkapjes en ontwikkelden we een blogpagina waar alle belangrijke informatie te vinden was over de mondkapjes en de 1,5 metersamenleving.

Ter promotie gebruikten we en adverteerden we op verschillende social media kanalen: Facebook en Instagram voor de consument en LinkedIn voor beroepsgroepen waarvoor de custom made mondkapjes interessant zouden zijn. Daarnaast gebruikten we Google Ads, om gerichte campagnes op te zetten en uit te voeren en de webshop te promoten.

The facts

Zo snel een nieuw merk in de markt brengen, met alles erop en eraan, kán niet zonder teamwork. En het resultaat mag er wezen. Zo schreven meerdere kranten en influencers over Coveryourself en hebben we heel veel mensen en bedrijven kunnen voorzien in hun behoefte naar een mondkapje. Maar bovenal hebben we een beetje kunnen bijdragen aan een veiligere samenleving.

van idee tot eindproduct


aan koordjes werd gebruikt


Nederlandse winkelsessies


impressies had de beste post op social media


werd gedoneerd aan goede doelen en branches


werd gebruikt om de webshop snel en effectief te lanceren

Robbert
Meer weten over deze case?
Stuur Robbert een bericht!
Mail Robbert

Liever bellen? Dat kan ook!
+31 85 210 60 44

Meer werk zien?
Check de volgende cases!
Ultieme e-mailflow creëert cross mediale herkenbaarheid met het oog op de Olympische Spelen Check deze case
Exclusief en succesvol: de lancering van de gelimiteerde Lexus LC 500h Check deze case