Krachtig, onverwoestbaar en ongekend sterk: dat zijn de SUV’s van Toyota. Aan Brandpulse de taak om deze stoere modellen onder de aandacht te brengen. En hiermee was de enige echte Toyota Adventure Challenge geboren. In amper een week tijd creëerden we de flows, schreven we copy, ontwierpen we de designs en maakten de gehele campagne klaar voor verzending.
Waar de rit ook heen gaat, op je auto moet je altijd kunnen rekenen. Crossend door de modder, scheurend door de ongerepte natuur, zigzaggend door de bergen of slippend over woeste ijsvlaktes. De SUV’s van Toyota kunnen elk avontuur aan.
De Land Cruiser staat voor kracht en avontuur. Hij kan tot 3,5 ton trekken, kent ongeëvenaarde prestaties in het terrein en heeft een uitgelezen rijcomfort met nóg meer luxe.
Een auto met een krachtige, stoere carrosserie en een eigentijds en comfortabel interieur. Ontworpen voor elke weg en elke stad. De RAV4 geeft u vertrouwen in elke verkeerssituatie.
De Toyota C-HR blinkt uit in schoonheid, prestaties, luxe én comfort. Hij rijdt tot 50% van de tijd elektrisch en is voorzien van Toyota Safety Sense. De C-HR staat synoniem voor rijplezier!
Het trekvermogen van 3,5 ton, stoere design en hoogwaardig afgewerkte interieur maakt de Toyota Hilux tot de ultieme pick-up.
In Nederland ontbreekt het helaas aan spectaculaire bergwegen of woeste ijsvlaktes. Dus kozen we ervoor om letterlijk de grenzen te verleggen. Door een avontuurlijke proefrit te maken in de Toyota C-HR of Toyota RAV4, maakte men kans op een écht avontuur. Niets minder dan een roadtrip door Canada, IJsland of Australië in de iconische Land Cruiser!
Beeld zegt meer dan duizend woorden en dat geldt ook zeker voor deze case. Het ultieme avontuur dat de stoere SUV’s aankunnen overbrengen op de klant, dat was de uitdaging. Met beelden van woeste landschappen en verschillende ondergronden, kon de klant zelf ervaren waar de SUV’s toe in staat zijn. Hierdoor begon het extra te kriebelen om het zelf uit te testen!
We creëerden de flows, schreven de copy, ontwierpen de designs en maakten de hele campagne klaar voor verzending. In amper een week tijd stond alles klaar. Een uitdagende klus, want veel e-mails bevatten een hoop gepersonaliseerde content. Op die manier krijgt iemand die in een RAV4 gaat rijden en kans maakt op een roadtrip naar Australië een compleet andere e-mail te zien dan iemand die in een Toyota C-HR rijdt en graag naar Canada wil. En dit natuurlijk allemaal perfect aangepast op het apparaat waarop je het bekijkt.
Dankzij avontuurlijke tips, model specifieke informatie en leuke feitjes per land werden de deelnemers volledig klaargestoomd voor hun Toyota Adventure. Zo is er niets dat ze nog tegenhoudt… Let’s go!
…er in Australië wel 60 miljoen kangoeroes rondhuppelen? Grote kans dat je er een spot tijdens je roadtrip!
…Canada meer meren heeft dan alle andere landen bij elkaar? Het zijn er wel 3 miljoen!
…vanwege de ligging het in IJsland ’s winters bijna de hele dag donker is? Maar in de zomer is het bijna de hele dag licht!
…het met de auto wel 150 jaar duurt om een roadtrip naar de zon te maken? Dit is alleen voor de échte avonturiers!
Het bedenken van een toffe case is één, maar je wilt natuurlijk ook resultaten zien. Met onze kennis, creativiteit en gezonde dosis teamspirit gaan we altijd voor een succesvol resultaat. En dat is gelukt!
hebben deelgenomen aan de Toyota Adventure Challenge
werd het meest gekozen om in te rijden
werd het meest gekozen, wel 40%
werd bezocht door de winnaar voor een unieke roadtrip!
werd gebruikt om deze campagne in te maken
Liever bellen? Dat kan ook!
+31 85 210 60 44