Een interactieve eindejaarscampagne met een persoonlijke premium. Met als missie: onze klanten en relaties verrassen met een tof geschenk dat ons kunnen toont, de ontvanger entertainment biedt en in de watten legt. En naar de haaien met de valse bescheidenheid, want hell yes dat het ónze klanten waren die in 2021 het leukste eindejaarsgeschenk hebben gekregen!
Zet jij dit jaar ook net dat stapje extra voor jouw klanten en/of medewerkers? Samen met jou gaan we ‘all in!’
Daar waar het vaak toch wel makkelijk is om je eindejaarsgeschenken uit te besteden, want de maand december is al druk genoeg, wilden wij daar niets van weten.
Niet voor niets zijn wij een creatief activatie- en marketingbureau! En wat is er leuker dan voor onze klanten en relaties zelf een persoonlijke en klinkende eindejaarscampagne te ontwikkelen, waarin al onze disciplines een hoofdrol spelen?
Wij gingen aan de slag met content, design, data en products met een geweldig eindresultaat waar onze klanten het nu nóg over hebben.
Na brainstormen en beraad werd besloten dat wij onze relaties in de watten wilden leggen met een luxe en sociale activiteit, iets dat iedereen de afgelopen jaren met regelmaat heeft moeten missen. De keuze voor het daadwerkelijke geschenk viel op tickets voor Aladdin de musical, waar onze klanten en relaties samen met hun partner van mochten gaan genieten.
In plaats van een e-mailtje met een dankwoord en de digitale tickets besloten wij om er een interactieve en onderhoudende activatie-campagne omheen te maken. Met als uitgangspunt: het geschenk zo lang mogelijk geheimhouden, maar wel met de prikkeling en uitdaging om het hele voortraject te doorlopen.
Meer over Brandpulse ProductsHet voortraject werd een serie, door het verhaal van Aladdin geïnspireerde, korte filmpjes, die wij de ontvangers in quizvorm hebben gepresenteerd. Hierin kon de deelnemer zijn of haar voorkeuren inzake diverse vraagstukken aangeven om zo een eigen reis te maken.
Na deelname aan de quiz en het invullen van persoonlijke gegevens kreeg je een gepersonaliseerde gouden ticket met een QR-code thuisgestuurd, waarmee je de aanwezigheid bij de musical kon bevestigen. Wij kozen in deze bewust voor de combinatie van online en offline contactmomenten. De campagne moest een omnichannel karakter krijgen, waardoor de ervaring voor de klant zowel online als offline even prettig, persoonlijk en rijk zou aanvoelen.
Nadat de volledige flow door het contentteam was uitgewerkt, konden alle disciplines aan de slag.
Branding en activatie
samen aan de bal.
Omnichannel is what we do!
Ieder contactmoment perfect getimed.
Jouw verhaal in de hoofdrol
Wij zetten m in zijn kracht.
Kunnen wij het maken?
Nou en of!
Ons productieteam ontwikkelde, produceerde, fabriceerde en distribueerde de gepersonaliseerde gouden ticket(s), het doosje waarin het ticket zat en de verpakking zodat alles verzonden kon worden.
Aan het eindresultaat kunnen wij twee woorden wijden: ontzettend en trots. Onze klanten waren lyrisch over zowel de quiz als de premium en behoorlijk onder de indruk van de manier waarop we de hele campagne hebben opgezet.
Sterker nog, diverse klanten hebben al aangegeven een soortgelijke activatiecampagne te willen. Zo hebben wij met onze intentie om te verwennen en te verrassen en daarbij alle disciplines van Brandpulse te tonen, ook een knap staaltje marketing laten zien. Nu is het jouw beurt!
Deze keer wat andere facts dan normaal. Eén ding staat vast: we zijn ontzettend trots op het eindresultaat en hebben onwijs genoten van deze campagne.
hebben we gebruikt om Lars, onze Genie, blauw te krijgen.
hadden we nodig om alle filmpjes op te nemen.
zijn we afgegaan om hét perfecte Aladdin kostuum te vinden.
is gesneuveld na een stuntsprong tijdens het opnemen van de filmpjes.
moest Svenja stukknijpen voor het juiste shot.
gaan samen met ons genieten van Aladdin de musical!
Liever bellen? Dat kan ook!
+31 85 210 60 44