Schrijf je in voor ons Brand New(s) en blijf altijd op de hoogte!
Happy Halloween! De meest scary dag van het jaar staat weer voor de deur en dit is voor marketeers een optimale kans om hier met hun product of dienst op in te haken. Wij verzamelden een aantal fantastische Halloween inhakers. Raak geïnspireerd en doe er je voordeel mee voor volgend jaar! 😉
De timing is precies juist. Met deze nieuwe film in de bioscoop heeft Fanta de handen ineen geslagen voor een samenwerking. In de Coca Cola app vind je een spel om Beetlejuice punten te verzamelen, waarmee je kans maakt op griezelige prijzen. Daarnaast is er in Europa een speciale Beetlejuice Fanta smaak gelanceerd, welke natuurlijk aangekondigd moest worden met een spooky teaser!
Wat is dé plek waar je naartoe moet rondom Halloween om lekker te griezelen? Juist, Walibi Fright Nights. De organisatie maakt je al lekker nieuwsgierig met deze teaser. Cheers to fears!
De telefooncel is al járen uit ons straatbeeld verdwenen. Wanneer deze dan random ergens oppopt én de telefoon gaat, kunnen veel mensen hun nieuwsgierigheid niet bedwingen. Heerlijke beelden met een leuke knipoog naar de diensten van KPN.
Tijdens Halloween laat Burger King je bibberen met hun campagne Scary Clown Night. Dit evenement nodigt mensen uit om verkleed als clown naar de Burger King te komen in ruil voor een gratis Whopper. De campagne maakt gebruik van de angst die veel mensen hebben voor clowns, met de bedoeling een griezelige, maar ook speelse sfeer te creëren. En dat is wat ons betreft perfect gelukt!
Een iconische horrorfilm in een nieuw jasje. IKEA bootste in 2014 de klassieke horrorfilm The Shining na. De scene waar het kindje met zijn driewieler door de eindeloze hotelgangen fietst is op unieke wijze herschapen in een IKEA-winkel. Het bekende doolhof van meubels en lange gangen vormt de perfecte achtergrond voor een eerbetoon aan deze cultklassieker.
LG wilde door middel van een campagne laten zien hoe echt hun schermen zijn. En ze lieten niets aan de verbeelding over! Deze campagne demonstreerde op unieke wijze hoe realistisch de beeldkwaliteit van de LG schermen is, door letterlijk de grond onder de voeten van ‘deelnemers’ te halen. Kijk en huiver.
Een goede inhaker hoeft niet veel geld en tijd te kosten. Naast bovenstaande uitgebreide campagnes, willen we jullie ook inspireren met supersterke beelden, waar geen verdere uitleg bij nodig is.
Meer griezelen? Bekijk dan ook eens ons artikel van vorig jaar!