De mogelijkheden van Selligent leunen bij de juiste implementatie haast tegen het oneindige aan. Met 360 graden klantprofielen, eindeloze crosschannel- en omnichannel-opties en naadloze koppelingen met je huidige CRM-systemen en platformen vind je in Selligent de perfecte bondgenoot voor al je marketing(automation) op geavanceerd niveau.
Ons team van gecertificeerde Selligent developers is bekwaam in alle lagen en modules van het platform. Door periodieke bijscholing blijven wij onze kennis uitbreiden, zodat we vanaf het voortraject breed en strategisch meedenken, een efficiënte implementatie van het product realiseren en je wensen, doelstellingen en ambities naar optimale resultaten vertalen.
IK WIL MEER WETENCentraliseer eenvoudig de gegevens afkomstig van al je gegevensbronnen op één locatie. Vanuit deze plek kun je alle consumentenactiviteiten monitoren, waar deze ook plaatsvinden.
Met Selligent ligt AI binnen handbereik en ervaar je optimale personalisatie en automatisering.
Bereik je klanten, waar ze ook zijn, met een optimale omnichannel uitvoering.
Selligent Marketing Cloud geeft je de tools om je doelgroep te begrijpen en hierop te anticiperen om een optimaal resultaat te bereiken.
Onze klant De Beren kwam bij ons met de vraag of wij konden meedenken hoe zij meer inzicht in de klant konden krijgen, dataverrijking konden realiseren, een profiel van de klant konden opbouwen en één centrale database konden samenstellen voor de reeds draaiende systemen.
Door de oneindige data- en campagnemogelijkheden en de omnichannel klantervaring, adviseerden wij ze Selligent.
Hoe we dit hebben aangepakt? Na het opstellen van het plan van aanpak zijn wij effectief aan de slag gegaan en hebben wij:
Het resultaat? Een loyaliteitsprogramma waarbij met behulp van relevante touchpoints een 360 graden klantprofiel met gepersonaliseerde customer journeys is opgebouwd. De Beren heeft nu op heldere wijze gevalideerd inzicht in zijn klant en kan hierdoor gepersonaliseerde marketing op maat aanbieden.
Het horeca imperium van Ad Schaap is op zijn zachts gezegd succesvol te noemen. En je ziet het misschien niet direct aan de voorkant, maar de marketing automation is hier zeker een belangrijk onderdeel van. Want net wanneer het in je hoofd opkomt dat je eigenlijk wel zin hebt in een hamburger van De Beren, ontvang je een mailtje met een kortingscode. Plus ook nog eentje voor je volgende bestelling (waardoor de kans groot is dat je binnen nu en een paar weken weer iets bij De Beren besteld).
Dankzij marketing automation kun jij als bedrijf precies voorspellen waar jouw klant behoefte aan heeft en hier vervolgens op inspelen.
Dus ben jij klaar om zoveel mogelijk uit jouw bedrijf te halen?
Liever bellen? Dat kan ook!
+31 85 210 60 44